Search

?אז מה הסיפור של כתיבה על אורז בכלל

.בואו לגלות את אחד התחומים המטורפים והנדירים של עבודות היד

איזה תענוג היה כל פעם מחדש לחזות במבטי הפליאה של הילדים והמבוגרים כשהיינו כותבים את שמם בעין בלתי מזויינת על גרגר אורז בודד. . . ההנאה בלראות תגובות אלו על פני האנשים, כמובן, עזרה לנו לאגו אבל גם ידענו שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו הזדמנות מיוחדת להיות חלק ממסורת עתיקה של מאות, אם לא אלפי שנים – להיות הבעלים הגאים של "שם על אורז".

במזרח הרחוק, כתיבת שמות על אורז מסמלת שפע, פריון ומזל. ביפן, למשל, נהוג להעניק לכלה חדשה את השמות שלה ושל בן זוגה על גרגר אחד של אורז כסגולה לזוגיות נצחית מאושרת. גם בתרבויות מערביות האורז מסמל ברכה ואושר – זרקו עליכם פעם אורז בחתונה?

הגרגר הקטן הזה, שבפני עצמו איננו חשוב וזניח, כאשר נאסף מהצמח בעמל ועבודה קשה ומתווסף לאחיו הקטנים בקבוצה, יכול להאכיל משפחות ועמים שלמים. מכאן, בהיותו אחד מהמיני המזון הבסיסיים והחשובים ביותר לבני האדם, מגיעה הסמליות המיוחדת שלו. סביר להניח, שבמהלך טיולכם בעולם – הודו, סין, יפן, טורקיה ואפילו ארה"ב, אתם תתקלו באומן היושב, מכופף, בתוך הדוכן קטן שלו וכותב על אורז.

הקסם באומנות הזו הוא בכך שאפשר לכתוב המון מילים על גרגר אחד – בכלים הנכונים ועם המקצועיות הנכונה. אנו עוסקים באומנות עתיקה ומיוחדת הזו כבר המון שנים והגענו לרמה מקצועית גבוהה ביותר (מבלי להשתחצן, כן?).

נכון ליום, אין מילה או מסר שאנו לא יכולים לרשום על גרגר אורז. השיא הפרטי שלנו – 68 אותיות ברורות עם מסר של אהבה והמון מחמאות. אתם מוזמנים להתרשם מגלריית המוצרים המגוונת שלנו באתר וגם לבקר אותנו באילת. מה תוכלו לראות? – ציור ורישום על גרגר אורז, כמובן, כתיבה על צדפים, מגוון פרחים מיניאטורים, תמונות ממוזערות ומוצרי יודאיקה בלעדיים. בואו לקחת חלק ממסורת עתיקה -זו הזדמנות נפלאה לקבל רעיונות למתנות מקוריות לימי הולדת, בר/בת מצווה, מתנות לסוף שנה לגני ילדים ולבתי ספר, מתנות לחתונה או סתם הפתעה מקסימה לאדם אהוב

share

תפריט נגישות