Search

על אנשים ועבודות יד

אז מה בעצם הדבר הכי מעניין בלהציע למכירה עבודות יד? אז אנחנו נגלה לכם סוד. אמנים הם אנשים שממש אבל ממש אוהבים מחמאות. ביקורת טיפה פחות…מחמאות בהחלט. מילה טובה, מבט ל התפלאות לפעמים שווה יותר מכסף. כמובן שלא במקרה שבו רוצים להתפרנס מעבודות יד אבל זו הגזמה לשם המחשה.

אנחנו עוסקים בהכנת עבודות יד כמו כתיבה על אורז, הכנת צמידים, ציור ומיניאטורות כבר עשרות שנים. המפגש עם האנשים הוא חוויה מאוד מיוחדת. ישנם כמה סוגי לקוחות:

המתעניינים

אלו אנשים שמזהים משהו מיוחד. הם עוצרים ומתבוננים. הסקרנות והמפגש עם מוצר לא מוכר, כמו למשל מבחנה קטנה שבה נמצא גרגר אחד של אורז עם הקדשה, גורם להם לשאול שאלות, לגעת, לצלם אפילו. לא בהכרח לרכוש אבל בהחלט ליצור שיחה. 

האומנים בנפש

אלו אנשים יוצרים, כתחביב או כמקצוע. הם מבינים את האומנותיות והמחשבה, מתעניינים באיך כותבים על גרגר אחד של אורז, באיזה חומרים משתמשים, מה עוד ניתן לעשות. המון פעמים הם ירכשו את המזכרת המקסימה הזו כדי להראות סולידריות של אומנים או פשוט בגלל ההערכה שלהם לעבודת יד של קולגה.

החשדניים

אלו אנשים שלא מאמינים שאפשר לכתוב על אורז, שיש כאלה פרחים אמיתיים קטנים ועוד… אחרי שהם רואים את המגוון של הדוגמאות, הם ממציאים לעצמם דרכים יצירתיות ולא פרקטיות לאיך אפשר, הם חושבים שאלו מכונות הייטק מסובכות, לייזר או דפוס….אנחנו מסבירים להם שזה אפשרי. רבים מהם מפסיקים לחשוד ורוכשים לאהובי ליבם מתנה מיוחדת ואישית. 

המיוחדים

אלו לקוחות קסומים. הם רוצים להרגיש ייחודיים ולרכוש משהו לעצמם שמסמל את האופי שלהם, את תחומי העניין שלהם ואת טעמם האישי. הם תמיד יבחרו משהו מיוחד – או לכתוב על גרגר אורז משפט ארוך ומאתגר, קטע משיר או מהמקורות. לפעמים הם בוחרים לשים תמונה ממוזערת מיוחדת. אנחנו אוהבים אתגרים וממש מאושרים כשלקוחות כאלה מגיעים.

המאוהבים

אלה הם בד"כ זוגות אוהבים. הם מחפשים משהו שינציח את אהבתם. הם יזמינו הקדשה על אורז עם תאריך מיוחד או עם שמם. רבים יבחרו לרשום כינויי חיבה או משפטים שהם אומרים האחד לשני. הם יתלהבו מזה שניתן לשים בתליון תמונה ממוזערת שלהם או פרח. ואנחנו? אנחנו חוגגים אהבה כל הזמן ושמחים לתת אפשרות לביטוי שלה במזכרת מיוחדת ואישית.

הקבועים

אלה לקוחותינו המדהימים אשר לא מוותרים על רכישה מאיתנו שנים רבות. בכל ביקור שלהם באילת הם מגיעים וקונים תליון אחר. שואלים "מה חדש?" ותמיד מופתעים מזה שאנחנו לא מפסיקים לחדש עם רעיונות ומוצרים. אנחנו מדברים, צוחקים, מחליפים חדשות…הלקוחות שלנו הופכים לידידים שלנו, למפרגנים הכי גדולים ולשגרירים של 'אומנות זעירה' בכל הארץ והעולם.

 

 

 

 

share

תפריט נגישות